Contact

Reserveringen

Reserveringen uitsluitend via de website of per e-mail.

Noodnummer

Zie uw bevestiging e-mail, dus niet voor reserveringen alleen bij problemen met uw rit afwikkeling.

Contactgegevens

NL14RABO 0309 9039 39 
BTW nr.: NL 1152 98 435 B02 
Botterboulevard 17 2022GA Haarlem

Contactformulier

Veelgestelde vragen

Algemene Vragen over Diensten

Welke soorten voertuigen biedt het taxibedrijf aan?

Wij maken gebruik van verschillende auto’s van hoogwaardige kwaliteit zoals Mercedes, BMW. Wij hebben de beschikking over sedan tor station uitvoeringen, tevens beschikken wij over een 7 persoons en een 5 persoons mini VAB.

Kun je vooraf een prijsopgave krijgen voor een rit?

Wij werken niet met vaste prijzen maar met een kilometer prijs, de kilometers van locatie A naar locatie B wordt transparant berekend middels onze bestel applicatie.

Is er een mogelijkheid voor groepsvervoer, bijvoorbeeld voor evenementen?

Wij leveren geen diensten gericht  op groepsvervoer en evenementen.

Werkt het bedrijf met vaste tarieven of variabele tarieven afhankelijk van de tijd en afstand?

Wij werken met een vaste transparante kilometer prijs.

Zijn er premium- of luxevervoersopties beschikbaar?

Wij zijn niet ingericht op luxevervoer.

Boeking en Betalingen

Hoe kan ik een taxi boeken? (Telefoon, app, website?)

U kunt uw taxi, direct en intuïtief, boeken via onze website.

Biedt het bedrijf een vooruitbetalingsoptie via app of creditcard?

De betaling voor onze zakelijke klanten vindt achteraf plaats.

Is er een optie om contant te betalen of alleen via kaart?

Een particuliere klant betaalt contant of middels een credit card.

Wat is de annuleringsprocedure en zijn er annuleringskosten?

Onze zakelijke klanten kunnen de geboekte rit 24 uur van te voren annuleren zonder bijkomende kosten.  

Veiligheid en Comfort

Welke maatregelen neemt het bedrijf om de veiligheid van passagiers te waarborgen?

Het gebruik van gordels, ook achterin de auto, is verplicht. De chauffeur voert een strikte controle over het gebruik van de gordels.

Worden de voertuigen regelmatig gedesinfecteerd en schoongemaakt?

Onze taxi’s worden dagelijks schoongemaakt, wij garanderen u een schone taxi.

Heeft het bedrijf kinderzitjes of andere speciale voorzieningen beschikbaar?

Onze taxi’s zijn niet ingericht met kinderzitjes.

Wat moet ik doen als ik iets in de taxi ben vergeten?

Indien u wat in de taxi heeft achterlaten of vergeten bent mee te nemen, kunt u contact opnemen met het noodnummer van Trust Taxi Service.

Chauffeurs

Hoe wordt de kwaliteit van de chauffeurs gewaarborgd?

Wij hebben bij Trust Taxi Service de chauffeurs voor u uitgekozen op deskundigheid, representativiteit en betrouwbaarheid.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een rit?

U kunt een eventuele klacht over een chauffeur melden bij Trust Taxi Service.

Heeft het bedrijf meertalige chauffeurs?

U kunt onze chauffeurs in het Nederlands aanspreken en de chauffeurs beschikken over de basiskennis van Engels.

Zakelijke Klanten en Abonnementen

Wat zijn de voordelen van een zakelijk account bij dit taxibedrijf?

Onze vaste zakelijke klanten werken binnen ons taxiportaal. Het taxiportaal biedt de een transparant overzicht van de geboekte ritten en u kunt op rekening betalen.

Zijn er speciale tarieven of abonnementsopties voor dagelijkse reizigers?

Wij bieden geen abonnement vormen aan.

Milieu en Duurzaamheid

Heeft het bedrijf elektrische of hybride voertuigen?

Wij maken gebruik van elektrische voertuigen, wel rekening houdend met de beperkte afstandsmogelijkheden. Tevens zijn er hybride voertuigen beschikbaar. Trust Taxi Service werkt mee aan de verdere verduurzaming van uw transport.